ENYOR

POESIAS
                                 
 
 
 
ENYOR
 
 
 
SI EM BUSQUES…….
 
EM TROBARÁS.
 
NO T’ALLUNYIS,
 
NO T’AMAGUIS……
 
SÓC AQUI, PROP TEU,
 
PERÒ, A VEGADES,
 
MASSES VEGADES
 
SEMBLA QUE EM DGUIS ADEU.
 
TU, M’ESTIMES……
 
PERÓ….DINS TEU HI HA ENIGMES.
 
TREUTEL’S I BUSQUEM
 
O….FES-TE EL TRBADÍS
 
PERQUE AMBDOS SABEM
 
QUE L’IL-LUSIÓ DE FONDRE’NS
 
EN L’ABRAÇADA I EL BÉS MÉS INMENS
 
ÈS EL QUE MÉS DESITJEM.
 
SI EM BUSQUES,
 
SI M’ESTIMES
 
AQUI EM TENS.
 
I, JO, SENSE DUBTES
 
NI, TU, SENSE ENIGMES
 
FAREM QUE L’AMOR SIGUI ETERN!
 
 
                                                               Mª Isabel Civit
 
 
 
 
 
                                                                  
Responder

