GOIG SENSE ALEGRIA

CARTAS ROMÀNTICAS

 

GOIG SENSE ALEGRIA

 

    Carta a un amic que va deixar aquest món a l’edad de 21 anys.

*****************************************************************************

      Estimat Enric:

      Sempre seràs estimat, amic i company meu. Allà on ets, no ho sé; però he pressentit la teva companyia en els moments més diicils de la meva vida.

      El nostre amor, va quedar trencat tot just quant començava la flor de la joventut. Tu tenies vint i un anys, jo 17. Massa joves tots dos per entrar el desengany de la vida.

     Sè que vas morir estimant-me. Jo, en aquells anys era massa tímida i no gosava venir a casa teva per veure’t i fer-te companyia. " tant feliç que t’hauria fet la meva presència!. Jo, em limitava a passar una i mil vegades per davant de casa teva per si, per aquella casualitat, entrava o sortia alguna persona i preguntar-li per tu. Així vaig passar un hivern.

     Quant, ja bastant recuperat, vares sortir al carrer i ens vàrem trobar…tot es va acabar. Cosa molt extranya, perquè jo no esperava altra cosa que veure’t, i sé que tu també. ¿per què, doncs, no ens vàrem dir ni paraula?

    Un temps després, si que vàrem parlar, però com si els dos fóssim només uns amics.

     Jo sabia que volies tornar amb mi, però quelcom t’ho impedia. Potser que, encara que tu ignoraves la teva malaltia, senties alguna cosa estranya que impedia el teu apropament a mi.

      I, així devia de sr. Perquè uns mesos després em vas dir adeu per sempre.

     Em va costar molt acceptar no haver pogut parlar i dir-te ot el que volia que sabessis.

     Maleïda timidesa!…ja que avui no tindria aquest ingrat record de no haver-te pogut dir " t’estimo " en els moments que potser més em nescesitaves.

     Però…encara tinc l’esperança de trobar-te allà, en un petit recó de l’univers.

     Sempre et recordará

                                                   Mª Isabel Civit

                                                                              ==============                                        

Responder

