INFANTESA

POESIAS
 
 

INFANTESA!

 

COM M’AGRADARIA TORNAR A M’HA INFANTESA!

ARA QUE JA TINC UNS QUANTS ANYS

ALLÓ TOT ERA TENDRESA,

I NO HI HAVÍA TANTS ENGANYS.

————–

TOT ERA BÒNIC ALESHORES……

FINS I TOT, AQUELLES NINES DE CARTÓ

QUE N’HI PASSABA D’HORES….

VESTIN-LES, DESPULLANT-LES I FERLES’HI UN PETÓ.

—————

I…NO ES PÁS QUE SIGUI VELLA,

DONÇS, AMB VINT-I TRES ANYS, JA EM DIRÁS TU

PERÒ ES CLAR, LA VIDA COM ABANS LA VEIA,

ES TANT SEGUR, QUE NO LA VEURÉ NI JO, NI TU.

———-TAMPOC ARA TOT ES NEGRE, AIXÓ SI QUE NO!

ja ni han de hores boniques, però tot i bó que són

sempre ja un patí per alguna cosa, que jo

per no ser diferent, haig de passar com tot-hom.

————-

i, aqui acabo aquest dolç pensar,

d’enyorar aquella dolça infantesa

que jo un dia vaig passar,

aquí, en aquesta dolça terra.

 

Mª Isabel Civit.

………………….

          

Responder

