SANT – ANHEL

POESIAS
 
 
 

    JO, SÉ QUE A MOLTES PERSONES ENTRAR EN UN BLOG I VEURE POESÍES, O CARTES D’AMOR, NO ACOSTUMA A AGRADAR MASSA. HE ENTRAT A MOLTS, HE VIST COSES QUE SÓN FANTÀSTIQUES I PLENES DE HUMANITAT, I ESTIC CONTENTA DE VISITAR-LOS, PERÒ PENSO QUE EL QUE JO DEIXO EN AQUESTES PÀGINES A BEN POCS ELS AGRADA. JA SÉ QUE ÉS MOLT MODEST, JO SENCILLAMENT FAIG EL QUE EM SURT DEL COR. SI ALGÚ ÉS SENSIBLE, CREC QUE HO POT ENTENDRE.

    AVUI VULL DEIXAR CONSTÀNCIA D’UNA ALTRA POESÍA QUE SEMPRE L’HE DUT DINS EL COR. LA VA FER EL MEU PARE PE’L MEU GERMÁ AMB PAU DECANSI, I PER MI EL DIA QUE VAREM FER LA PRIMERA COMUNIÓ. EL DIA 27 DE MAIG DEL ANY 1956.

 

SANT-ANHEL

……………………

 

FEIA TEMPS QUE T’ESPERAVEM

I PER FÍ HAS ARRIBAT,

JESUSET DE LES ALTURES,

JESUSET SACRAMENTAT.

*

FEIA TEMPS QUE T’ESPERVEM…..

QUE ET VOLIEM DINTRE EL COR,

I PROPET L’ÀNIMA NOSTRA,

PER GAUDIR DEL TEU AMOR.

*

FEIA TEMPS QUE T’ESPERAVEM

I HAS VINGUT MIRACULÓS,

NOSTRE ÈSSER JUST AL REBRE’T

S’HA SENTIT AMB YU REFÓS.

*

FEIA TEMPS QUE T’ESPERAVEM

JESUSET FOMÓS I AUGUST,

MITJANÇANT EL PA EUCARÌSTIC

QUE, DE CEL, SI EN TE DE GUST.

*

Jaume Civit Solé.

 

                                                      Mª Isabel Civit.—–20-10-2007.

 

Responder

