M’AGRADA!

POESIAS

 

M’AGRADA!

 

M’AGRADA L’OLOR DE LA TERRA MOLLADA,

DEL SOL QUANT EIXUGA EL RAÏM MADUR,

QUANT L’AIRE EN FA POLS DE LA PALLA DEL ERA….

M’AGRADA!

MÉS, SENTO ENYORÀNÇA

PERQUE NO HI ETS TU.

***

M’AGRADEN LES TARDES QUANT EL SOL S’AMAGA,

SENTIR EL RÈC DE L’AIGUA DE VORA DEL CAMÍ,

I AMB LA QUIETUD….ELS OCELLS S’AJOQUEN

A LES BRANQUES DEL ARBRE…..

M’AGRADA!

MÉS SENTO ENYORÀNÇA,

PERQUÉ NO I ETS TU.

***

M’AGRADEN LES NITS DE CEL ESTRELLADES,

SENTIR LA FRECR I MIRAR L’INFINIT….

I, AMB LA SOLITUD ESCOLTAR

D’AQUELL VELL RELLOTJE LES CAMPANADES, TAMBE…..

M’AGRADA!

MES, SENTO TRITESA,

PERQUE, NO HI ETS TU.

***

 

  AQUEST POEMA ES D’UNA AMIGA QUE RESTA SEMPRE DINS DEL SEU COR.

 

                                                                                                              Mª Isabel Civit.

Responder

