NOSTÀLGIA

CARTAS ROMÀNTICAS

 

NOSTÀLGIA

 

       Estimada Ruth;

                  Mentrestant tu vas fent ruta per diferents indrets del continent, ón la teva presència, junt amb la dels teus companys de facultat de metjes hi és tant nescesària, jo no faig altra cosa que pensar amb tu.

                  Em costa molt adaptar-me a aquesta situació de no veure’t cada dia com ho feiem habitualment, ja se que aixó havia d’arribar tard o d’hora; ho sabiem els dos….però em resulta tant extranya la teva absència?…¿se’m fan tant llargs els dies?, Ruth, t’estimo!…i et nescesito al meu costat. D’altra banda, en sòc ben conscient que el treball que estás fent, és molt important amb tots els espectes; i sobretot, per tu, ja que per aixó has lluitat tants anys posant-hi tot el teu esforç per aconseguir-ho.

                 Peró, no sé si jo podré passar massa temps sense veure’t, i poguer-te abraçar i sentir l’escalf del teu cos que tant desitjo. De totes maneres, no voldría que el que estás lleigint et poses trista. Saps molt be que no et deixeré mai.

                Moltes vegades penso que abans de la teva existència, tampoc hi era jo, perque sense tu, noto que m’ofego i em falta l’aire per respirar, i ho veig tot molt trist. També penso que quant es perd un instant, com aquest és irrepetible, igualment, aquest esdevé irrecuperable; i aixó, fa que els dies que passen, em dònen la sensació que ens prenen a tots dos, una part de la vida.

               Una vida que no voldría que fos curta amb l’amor que et ting, però, si en canvi que no hi hagués mai l’oblit. Aquest tren de l’absència que va passant lentament, cada dia tant sól, espero en que arribi ben aviat al seu destí definitiu. Aleshores tot aixó, deixará de ser present, i només restará amb el record.

              I, tu, i jo podrem estimar-nos amb tota la plenitut que tant desitxem.

             Sense cap egoisme per la meva part; reb tot l’amor que sent per tu, el teu;

                                                          Jordi

 

                                                                                                 Mª Isabel Civit.

Responder

