PER UN RECORDATORI

POESIAS

 

 
 
PER UN RECORDATORI
 
++++
 
 
AQUEST POEMA ÉS UN BELL RECORD D’UN GRAN POETA CALAFELLERENC E.P.D. AVUY L’HE VOLGUT PUBLICAR A LA MEVA PÀGINA, AMB PERMÍS DE LA SEVA VÌDUA, LA NÚRIA, A LA QUE JO TAMBÉ LI VAIG FER UNA BONICA POESIA, JA QUE ÉS UNA GRAN AMIGA, Y UNA DONA EXEPCIONAL.
 
……….
 
DONS LA FLAMA DE LA VIDA
SE’M VA APAGANT PER MOMENTS,
SERVEIXI DE DESPEDIDA
EL MEU DARRER PENSAMENT.
DES DEL LLINDAR QUE SEPARA
EL NOSTRE SER DEL NO SER,
US DIC QUE EMPRENC AMB RECANÇA
EL CAMÍ QUE VAIG FER.
NO US AMAGO LA TRISTESA,
DEL DOLORÓS COMIAT;
PER QUÈ NO ÉS LLARGA LA VIDA
COM TOTA L’ETERNITAT?
SI LA MORT, PEL FET DE VIURE,
EXIGEIX AQUEST PREU,
SOLS UN PREC VOLDRIA FER-VOS,
SÒLS UN PREC: NO M’OBLIDEU!
 
……..
 
 
 
JOAN NIN I ROMEU.
 
Responder

