EM CRIDARAS!

POESIAS
 
 

EM CRIDARAS!

 

 

QUANT LES NITS ET SIGUIN CLARES

I ELS DIES MASSA LLARGS,

QUANT LES MANS LES SENTIS BUIDES

I L’ALÉ ET QUEDI TRENCAT,

EM CRIDARÁS.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

QUANT ALHORABAIXA EM PENSIS

AMB REGUST DE MELÀNCONIA,

QUANT EL NOSTRE AMOR ET TORNI

MALGRAT HAVER-LO NEGAT,

EM CRIDARÁS

……………….

QUANT EL RECORD ET FACI MAL

-PER SER UN RECORD NOMÉS-,

QUANT EL TEMPS SIGUI FEIXUC

I VULGUIS TORNAR COM ABANS,

EM CRIDARÁS.

……………….

EM CRIDARÁS AL VENT, AL MAR I EN LA NIT.

I JO VINDRÉ PEL MAR, EN EL VENT I EN LA NIT,

I EM FARÉ REALITAT.

………………..

 

Aquest es un trist poema de la gran autora MIREIA  XAPEL-LI, jo he volgut deixar-lo aqui a la meva pàgina ja que demosrta, una sensibilitat profunda.Penso que els qui agrada la poesia pot entreveure la gran sensibilitat de l’autora.

                                                                                                                 Mª  Isabel Civit

3 comentarios en “EM CRIDARAS!

  1. DEU HAVER-HI GUSTOS PER A TOTS, PERÓ COM DIU EL REFRANY……"AL POT PATIT, HI HÁ LA MILLOR CONFITURA!.
                                                  Mª Isabel.

  2. Deu haver-hi gustos per a tots. pero diu el refrany…….."En el pot petit, ja la bona confitura"
                                                                         Mª Isabel.

Responder

