UNA MIRADA D’AMOR

Sin categoría

 

UNA MIRADA D’AMOR

Molt estimada Cristina:

Després d’haver-nos conegut aquest matí en que hem coincidit per casualitat a la conferènciaen que ambdós havie estat invitatas per diferents motius, tot seguit m’he donat compte que m’agrades. I, ha estat en el mateix instant i per primera vegada, que els meus ulls es posaven dins la teva mirada.

Hem parlat, si et recordes, de tot, i de res, com acostuma a passar en aquestes circumstàncies, però el que m’ha passat és quelcom molt extrany. Per aquest motiu t’escric aquesta carta sense pèrdua de temps, per deixar lliure d’obstacles un interrogant que m’afecta sensiblement.

Com si fos un intrús, he volgut assabentar-me quasi tot de tu, mitjançant la confiança que tinc d’amics que et coneixen de la universitat.(Això sí, sense cap mena de malícia, ni cap mala intenció). Només per convence’m en el cas d’haver-hi alguna possibilitat de veure’ns, com si en el nostre encontre d’aquest matí hi haguéssim psat un punt i a part.

Per ser més sincer, t’he de dir que sóc una mica vergonyós, i és per això que em dirigeixo a tu, fent ús del bolígraf i el paper per si es donés el cas que tu no sents res per mi.

Aleshores ni tu, ni jo ens faríem mal. D’altra manera, com que em coneixo prou bé, referent el respecte sería capaç de quedar-me tallat sense tenir el valor suficient ni tant sols per demanar-te que acceptessis la meva amistat.

Podràs dir-me covart, o el que vulguis. Tindràs rao de totes maneres.

Però sincerament, no dubtis ni per un instant, que el que més desitjo es veure’t i poder parlar amb tu i llavors quedaré tranquil.

Molt il.lusionat espero la teva resposta. No tinguis dubtes de fer-ho, sigui positiva o negativa. L’acceptaré. I l’acceptaré perqué t’estimo i vull i desitjo tot el millor per tu.

Pel que fa a mi, em sembla que queda tot molt clar amb el que estàs lleigint en aquesta carta, ja que des del començament em delato a mi mateix dien-te…..

Molt esimada Cristina.

Mª Isabel Civit.

Responder

