SENCILLAMENT…..ADEU!

CARTAS ROMÀNTICAS
 
 
 
 
SENCILLAMENT….ADEU!
 
 
 
          ESTIMADA OLGA;
                                      
                              ESTIC TRIST PERÓ SERÉ. AMB LA FEICITAT PASSA EL MATEIX QUE EN LES MÀQUINES, COM MENYS S’ESPATLLEN, VOL DIR QUE TENEN MENYS COMPLICACIONS; I EN LES DESPEDIDES PASSA EXATAMENT IGUAL.
      NO HI HÁ UN ADEU QUE RESULTI MÉS DIFÍCIL EN EL QUE HOM INTENTI MAQUILLAR-LO AMB TOTA CLASE D’EXCUSES, PERQUÉ, LLAVORS RESULTA ENCARA MÉS COMPLICAT. ÉS PER AQUESTA RAÓ, QUE EN DESPEDIR-ME DE TU, PENSO QUE NOMÉS CAL DIR-TE ADEU. ARA T’HO EXPLICO:
     M’AGRADARÍA COM NO, TENIR-TE EN AQUEST MOMENT AQUI, JUST AL MEU COSTAT, I PARLAR-TE, I NO PÁS ESCRIURE UNA CARTA COM FAIG. PERÒ, TU JA SAPS QUE AIXÓ ES IMPOSSIBLE DEGUT A LA DISTÀNCIA QUE ENS SEPARA, I DE VERITAT QUE ENS SEPARA, I MOLT, FINS EL PUNT QUE T’HAIG DE DIR EL QUE EM PASSA.
    NO PUC ALLARGAR MÉS, LA TRISTESA QUE SENTO D’UNA SITUACIÓ QUE VA EN CONTRE DE TOT EL QUE ES LA MEVA MANERA DE SER.
    ÉS MOLT CERT QUE JO T’HE ESTIMAT MOLT, I NO EM PENEDEIXO GENS, PERÒ NOTO QUE L’AMOR QUE EM FEIA SENTIR TANT FELIÇ S’ESCAPA I NO TORNARÀ MÉS.
    NO VULL QUE T’AFANYIS EN BUSCAR MOTIUS QUE ET DUGUIN A PENSAR EN QUE TU M’HAIGIS POGUT FALLAR. N’HI TAMPOC VULL QUE INTENTIS CULPAR-TE DE RES. ES TOT INÚTIL. M’HA COSTAT MOLT PENDRE AQUESTA DESICIÓ, DONÇ L’AMOR QUE AMBDÓS ENS HAVIEM DONAT, SEMBLAVA QUE HAVÍA DE DURAR PER SEMPRE.
     NO HA ESTAT AIXI MAL-LAURADAMENT.¡ COM HO PODIEM PENSAR?. PREFEREIXO ACABAR LES NOSTRES RELACIONS ARA. I, ENCARA QUE AMB EL COR FERIT QUE ENS DEIXA AQUEST TRENCAMENT, ES MILLOR NO FINGIR UN AMOR QUE INEXPLICABLEMENT JA NO EXISTEIX EN MI.
     GUARDARÉ ELS NOSTRES RECORDS DE LA PRIMERA VEGADA EN QUE ENS VÀREM CONÈIXER, ENS ENAMORAREM, I ENS ESTIMÀVEM. AIXÍ COM TAMBÉ DE TANTS I TANTS MOMENTS PLENS DE FELICITAT. I, COM NO, SEMPRE T’ESTARÉ AGRAIT, PER HAVER-ME DONAT EL MILLOR DE TU.
     NO GUARDIS CAP RECANÇA CONTRA MI. EM CONÈIXES I SAPS MOLT BE, QUE PER DAMUNT DE TOT, LA HONESTITAT, I SINCERITAT QUE HI HA HAGUT VERS LA MEVA PERSONA, HAN QUEDAT MOLT DEMOSTRADES EN AQUEST TEMPS QUE JUNTS HEM COMPARTIT.
    AQUEST ADEU ÉS TRIST, PERÒ COM ET DEIA AL COMENÇAMENT, POSO DE MANIFEST DE QUE TOT EL QUE T’ESCRIC ES VERITAT.
      SÉ, QUE ET COSTARÁ ENTENDRE EL QUE M’HA PASSAT. PREGO QUE EM PERDONIS, I PENSA QUE NO HI HÁ CAP RAÒ PER DONAR VOLTES I MÉS VOLTES, PER BUSCAR UNA EXPLICACIÓ, PERQUÉ NO EXISTEIX.
     CREC SINCERAMENT, QUE HE FET EL MILLOR PER EL BE DE TOTS DOS.
      EM COSTA. NO SÒC FRED, NI TAMPOC INSENSIBLE. SENCILLAMENT CONSCIENT DEL QUE NO PODIA SER.
 
                                      SEMPRE ET RECORDARÉ,                     GABRIEL.
 
 
                                                                                                                                              Mª Isabel Civit.
Responder

