CANÇONS

REFLECCION, SOBRE EL AMOR
 
 
CANÇONS
 
  TOT PASEJANT AMB EL MEU AMIC ANTONI, VAREM ARRIBAR A UN PARC ÒN LA SEVA DIVERSITAT D’ARBRES I JARDINS EREN INMENSOS. COM ESTAVEM UNA MICA CANSATS, ENS ASSEGUEREM EN UN BANC, I ALLÍ FOU QUANT VAREM COMENÇAR UNA CONVERSA QUE ENS VA PORTAR LES NOSTRES DISCREPÀNCIES A L’HORA DE POSAR-NOS D’ACORD.
    UNA TONTERÍA TOT PLEGAT, PERÓ MIRA…..ELS DOS VOLIEM TENIR RAÓ. LES CANÇONS, SI, ELLES VAREN SER LES CULPABLES DE QUE AL FINAL VAIG FER TARD A CASA I LA MARE EM VA ESCRIDASSAR.
    I ÉS QUE L’ANTONI DEIA QUE NO LI AGRADÀVEN MASSA LES CANÇONS, PERQUÉ EREN QUASIBÉ TOTES MOLT TRISTES. JO INSISTÍA QUE PRECISAMENT AQUESTES ÁCOSTUMEN A SER LES MÉS MAQUES, PERÓ ELL, DALE QUE DALE, QUE NO, QUE VAL MÉS ESCOLTAR MÚSICA ORQUESTRADA, QUE ALLÍ NO S’ESCOLTEN LES PARAULES I D’AQUESTA MANERA NO FAN PATIR.
   POTSER UNA MICA DE RAÓ LA TENIA, PERÓ TOTA NO. SI QUE POTSER LES LLETRES A VEGADES SÓN DE MELANGÌA, PERÓ…. AL CAP I A LA FI, NO ES BONIC IDENTIFICAR-SE AMB EL QUE DIUEN MOLTES CANÇONS?.
    SIGUIN TRISTES O NO, A MI M’ENCANTEN. LES ORQUESTRADES TAMBÉ NATURALMENT, PERÓ, LA LLETRA……AH! LA LLETRA, EM FA SOMMIAR I A LA VEGADA EM TRANSPORTA A UN MÓN D’IL-LUSIONS……..I, QUE NO ES BONIC?.
     L’ENDEMÁ L’ANTONI EM VA DEMANAR PERDÓ. JO LI VAIG CONTESTAR QUE RES, TOTS DOS ANÀVEM A LO CERT. EL QUE PASSA ÉS QUE TOT SON MANERES D’ENFOCAR LES COSES. I POTSER LA MÚSICA ENS PORTA A SENTIR UNA SENSACIÓ DIFERENT.
 
                                                                                                   Mª Isabel Civit.
Responder

